Τετάρτη, Μαΐου 26, 2010

Μύρισε αλλαγή :D

Οι πιο δημιουργικές ιδέες τελικά γεννιούνται στις πιο νεκρές στιγμές! Λίγο πριν ο λήθαργος ποτίσει τα εγκεφαλικά μου κύτταρα , μια ιδέα αστραπή ανατρέπει μέσα σε λίγες μόνο μέρες όλο το σκηνικό. Είμαι άνθρωπος της υπερβολής και το αποδεικνύω κάθε φορά και πιο έντονα ! Εξάλλου σαν την ένταση και την δράση ΔΕΝ ΕΧΕΙ !

Έτσι λοιπόν πέρασα την απέναντι όχθη σε καιρούς που οι πρίγκιπες έχουν πεθάνει και τα αστεία πάγωσαν για τα καλά.
Χμ, που ξέρεις όμως..ίσως μερικές ευκαιρίες να βρίσκονται στο ίδιο σημείο με τις λάσπες, την μιζέρια και την ματαιοδοξία. ( see Blood Diamond ).

Ευτυχώς έγραψα σε ένα χαρτί όλα τα συναισθήματα της στιγμής, σαν ενέχυρο ακόμα πιο σημαντικό απο αυτά τα συμβόλαια των τραπεζών . Είδα πολλές φορές να το κρατάω στα χέρια μου και να μου χαράζει δρόμους και να μου διαλύει σύννεφα...

Η στήριξη που δέχεσαι απο δικούς σου ανθρώπους την πιο κατάλληλη στιγμή , χωρίς καν να ομολογήσεις την ανάγκη και να το ζητήσεις , είναι κάτι παραπάνω απο ανεκτίμητη !
Είναι εκείνη την ώρα ο καθρέφτης της ψυχής σου... Ότι έδωσες το παίρνεις πίσω, επιβεβαιώνοντας τον κανόνα οτι έδω είναι ο παράδεισος και η κόλαση. Ζούμε ότι μας αξίζει ή και οτι διεκδικήσουμε...

Ο αγώνας σχεδόν δεν ξεκίνησε , αλλά στο μυαλό μου είναι ήδη τελειωμένος και το αποτέλεσμα μαγικό !
Είναι κομμάτι της ψυχής μου φτιαγμένο με πολύ γούστο και αγάπη :):):)

Δεν υπάρχουν σχόλια: