Τετάρτη, Ιουλίου 13, 2011

Λάθη μου . . .

Λάθη συνεχόμενα, λάθη επαναλαμβανόμενα...παράκρουση συναισθημάτων, ανάκατη ψυχή και κινήσεις σπασμωδικές να επιβληθώ σε μια κατάσταση που έχει πια ξεφύγει απο τον έλεγχο μου...Εχει κολλήσει το μυαλό και δεν λέει να προχωρήσει... Τι μου συμβαίνει ;;; Πως και γιατι με μαγνητίζει αυτη η αδιαφορία;;;;

Νόμιζα πως είχα περάσει όλα τα στάδια της ήττας μου...η βαθιά θλίψη και η απογοήτευση είχαν μείνει πίσω την στιγμή που ο θυμός ήρθε να επικρατήσει και να με κάνει να δω καθαρά όλα τα λάθη μου απο την αρχή μέχρι το τέλος...και λίγο πιο μετά το τέλος...Κάθε τόσο όμως προκαλούσα και παρακαλούσα την τύχη να σε ξαναδώ για λίγο...μόνο τόσο λίγο....μα εσύ με απωθείς και κρύβεσαι, σχεδόν με αποφεύγεις με κάθε τρόπο...αδιαφορείς και συνεχίζεις χωρίς εμένα..

Και το δικό μου μυαλό ξαναγεμίζει με την απουσία σου και ψάχνω τρόπους να ξανακερδίσω την αυτοκυριαρχία και την αξιοπρέπεια μου...αλλά κάπου χάθηκαν στην πορεία και δεν τα βρίσκω πια ! Κι έτσι ηττημένη συνεχώς απο την στάση και την απουσία σου κάνω πράγματα παρορμητικά που σε οδηγούν με καθάρα βήματα μακρυά μου...Θέλω να σωθώ απο την σκιά σου, να ξεχάσω, να μην θυμάμαι, να σε διαγράψω...μα δεν βρίσκω ούτε την διάθεση, ούτε την δύναμη...

Λάθη μου, που δεν μετάνιωσα ποτέ για εσάς, φέρτε πίσω την αγάπη μου....

Δεν υπάρχουν σχόλια: